Read

VACATURE: CREATIEF / UITVOEREND PRODUCER (ZZP, 20u p/w)

EMOVES zoekt per direct een Creative Producer voor 20uur per week om ons team van mogelijkmakers te versterken! We organiseren een breed scala aan Urban-activiteiten, waaronder battles, workshops, festivals, lezingen, tentoonstellingen, club nights en bijeenkomsten. Wij zijn op zoek naar iemand die het leuk vindt praktische zaken te regelen en ons wil helpen om onze evenementen tot een succes te maken. Kom ons team versterken en help mee om de Urban Culture in Eindhoven en daarbuiten te laten groeien!

Wat doet een Creatief / Uitvoerend Producer bij EMOVES?

• Coördineren van workshops in de urban culture (UC Skills)
  • Ondersteunen van onze talenten en coaches (UC Masters)
  • Helpen met opzetten en uitvoeren van evenementen & tentoonstellingen (UC Events)
  • Ondersteuning bieden aan Zakelijk en Creatief leiders van Emoves
  • Contacten leggen en intake gesprekken met makers en organisatoren in het Urban landschap

Wij zijn op zoek naar een enthousiast persoon die:

• Affiniteit heeft met Urban Culture,
  • Ervaring heeft in het productieveld (theaters, festivals, evenementen, horeca),
  • Kan werken met deadlines, in een team met een breed netwerk aan mensen,
  • Flexibel is met verandering en piekbelasting
  • Om hulp durft te vragen, en hulp kan bieden,
  • Op niveau schriftelijk kan communiceren in Nederlands en Engels,
  • En in het bezit is van rijbewijs B.

Wat wij bieden

• Wij bieden een overeenkomst van ongeveer 2,5 dagen per week (20 uur).
  • Een marktconforme Fair Practice vergoeding op basis van een zzp-contract.
  • Flexibele werktijden met vaste overlegmomenten.
  • Een energieke werkplek in Area 51, met de geweldige dynamiek van Strijp-S.
  • De mogelijkheid om onderdeel uit te maken van een jong en gedreven team.

Geïnteresseerd? Reageer dan per e-mail tot en met 16-04-23 naar andrey@stichtingurbaneindhoven.nl. Sollicitaties dienen voorzien te zijn van een motivatiebrief en een CV / portfolio.

Over EMOVES

EMOVES is een Urban Culture platform gevestigd in gebouw Area 51 op Strijp-S te Eindhoven. Onze organisatie faciliteert en ontwikkelt diverse Urban activiteiten voor verschillende doelgroepen, in alle mogelijke Urban Culture uitingen. Door de sterke groei van EMOVES, worden wij ondersteund door Cultuur Eindhoven, provincie Noord-Brabant en het ministerie van OCW. Als Urban hotspot van Eindhoven en omgeving werken wij nauw samen met diverse Brabantse professionele partners uit het culturele en sociale veld, met Area 51 als onze thuisbasis.

Wat doet EMOVES?

Onze organisatie werkt op basis van drie belangrijke pijlers:

1. UC Skills (Uitzetten van workshops en helpen stimuleren van talent).
  2. UC Masters (Ondersteunen van een talenten ontwikkeltraject).
  3. UC Events (Evenementen faciliteren en helpen organiseren).

Ter versterking van deze pijlers zijn wij op zoek naar een Creative Producer (junior/senior). Als Creative Producer werk je nauw samen met onze Artistiek Leider en ben je verantwoordelijk voor productie gerelateerde taken. Je taken zullen bestaan uit het regelen van workshops en docenten bij UC Skills, het meedenken en vormgeven aan UC Skills programma’s, het ondersteunen van de UC Masters en UC Events in hun producties en het algemeen verantwoordelijk zijn voor de praktische zaken rondom deze producties.