EMOVES Workshops & Cultuur Educatie

Ontdek de Kracht van Educatieve Workshops bij EMOVES!

Bij EMOVES geloven we in de kracht van cultuureducatie. We zijn gepassioneerd over het overbrengen van de rijke geschiedenis en de expressieve kracht van hip-hop & straatcultuur. Daarom bieden we een breed scala aan inspirerende workshops en educatieve programma’s & workshops, allemaal ondergedompeld in de levendige sfeer van hip hop, hip-hop dansstijlen, BMX, skateboarden, freerunning, tricking, rap, muziekproductie, spoken word en graffiti. Dus zoek jij voor jouw culturele instelling of school naar unieke en boeiende educatieve ervaringen binnen Eindhoven en omgeving, dan kun jij altijd terecht bij EMOVES.

Wat maakt EMOVES zo speciaal? Het antwoord is simpel: onze locatie, netwerk en expertise. Gevestigd in het hart van STRIJP-S, vind je EMOVES in de legendarische Area51 skate hal, de mekka van straatcultuur & straatsporten van Eindhoven en omgeving. Dit is waar jongeren, innovatie, creativiteit en educatie samenkomen.

Wat kunnen wij voor jouw instelling betekenen?

1. Diverse Workshop Programma’s: Ons uitgebreide aanbod van workshops en programma’s stelt docenten en studenten in staat om de wereld van straatcultuur & straatsporten te verkennen. Van krachtige hiphop dans tot de kunst van graffiti, er is voor elk wat wils.

• Professionele Begeleiding: Onze ervaren instructeurs en artiesten delen niet alleen hun passie, maar ook hun expertise. Ze bieden begeleiding op maat om ervoor te zorgen dat elke deelnemer het meeste uit zijn of haar ervaring haalt.

• Inspirerende Omgeving: Area51 is niet zomaar een locatie; het is een broedplaats van creativiteit. De energie en de community zijn voelbaar, wat zorgt voor een onvergetelijke educatieve ervaring.

• Aanpasbare Programma’s: We begrijpen dat elke instelling of school uniek is. Daarom bieden we aanpasbare programma’s aan die passen bij jouw specifieke behoeften en doelen.

Dus ben je op zoek naar een langduriger educatief programma of een op maat gemaakte ervaring, EMOVES is er om jou te ondersteunen. Wij geloven dat cultuureducatie de deuren opent naar creativiteit, zelfexpressie en inclusie. En dat is precies wat wij bieden.

Neem contact met ons op via workshops@stichtingurbaneindhoven.nl om te ontdekken hoe EMOVES jouw instelling of school kan verrijken met de diepgang van straatcultuur. Samen zorgen we ervoor dat educatie veel meer is dan alleen leren.