UC MASTERS URBAN MUSIC

• Voor muziektalent dat oren heeft naar professionele ontwikkeling –

Je produceert of rapt op niveau en hebt je strepen verdiend. Waar anderen stopten ging je door, ook toen het tegenzat. Jij zit te springen om jouw passie op professioneel niveau verder te ontwikkelen. Niet omdat je het wilt, maar omdat je niet anders kan. Dát is de urban culture-mentaliteit die we zoeken: met EMOVES UC MASTERS kunnen we jou twee jaar lang ondersteunen om jouw kunstenaarschap op topniveau te ontwikkelen.

Voor wie is EMOVES UC MASTERS Urban Music?

Het UC MASTERS Urban Music traject biedt ruimte aan drie toptalenten. EMOVES investeert in hét toptalent dat de cultuur en de creatieve kracht van urban music verder kan brengen. We zoeken rappers en producers die al solide basics en ervaring hebben. Jij bent erop gebrand een volgende stap in hun professionele carrière te zetten. Het UC MASTERS traject is nadrukkelijk géén talentshow om je carrière te lanceren; wij zijn er om jouw ambities werkelijkheid te maken in co-creatie. Je bent dus zelf in regie over welke ambities nagejaagd worden en welke ontwikkelingswensen realiteit gaan worden. Jouw ambities, ons doel.

Hoe ziet het traject eruit?

Het programma bestaat uit coaching, workshops, lezingen, presentaties en samenwerkingen met (inter)nationale peers en collega’s. De inhoud wordt op maat gemaakt, in samenspraak met de artistiek leider/coach van je pijler. Voor music is dat Kareem Gazuani; met Fresku vormde hij het duo Zwarte Schapen en bij Dynamo was hij jarenlang verantwoordelijk voor talentontwikkeling in verschillende urban disciplines. Met zijn stichting WeShape organiseerde hij o.a. de WOO HAH! pressure cooker. Samen met Kareem maak je een routekaart, waarin artistieke, zakelijke en organisatorische ontwikkeling centraal staan. Denk aan schrijven en produceren tijdens studiosessies en schrijvers kampen, maar ook het vormgeven en bepalen van je visuele identiteit. Je maakt vlieguren in de studio en op het podium. Je verdiept je in je cultuur door je eigen schrijvers- of producerskamp te organiseren en je gaat aan de slag met de zakelijke kant, van publishing deals tot het verzorgen van je eigen boekingen.

//MOMENTEEL IS HET NIET MEER MOGELIJK OM AAN TE MELDEN