Read

11 juni: Urban Culture Festival

WE. ARE. BACK.

Deze mag en moet je niet missen! Op 11 juni zijn we er weer in volle glorie met het EMOVES Urban Culture Festival. Het complete Ketelhuisplein, Area 51, Popei, Plug In City en het Ketelhuis staan weer fully in het teken van alles wat urban is!

Wees er zelf bij, maar nodig ook je vrienden, en opa’s en oma’s uit. De hele dag staat in teken van Giving Back; voor amateurs en pro’s en gewoon nieuwsgierigen. Een dag vol gratis toegankelijke workshops, shows en battles.

We hebben deze dag een complete waslijst voor jullie! Samen met onze poppers van Planet Pop’n, breakers van de Nederlandse Breaking League, graffers en signers van Windows to The World, producers en vocalisten van Own Zone Music, dansers van FLXN Dance Academy, skaters en BMX’ers van Area 51, freerunners en calisthenic-monsters van de Movement Games, acrobaten van Shut Up and Trick en schrijvers van Onuitgesproken en Losse Eindjes maken we er een gratis mega-event van waar niemand zich een seconde hoeft te vervelen!

Volg natuurlijk onze Instagram of check stichtingurbaneindhoven.nl/ucfestival voor meer info en de timetable.

En raak alvast ff hyped door deze recap!