Dance Read UC EVENTS

040Grounds 2.0

O40Grounds is een nieuwe all-style dance battle & jam gericht op het samenbrengen van dansers uit diverse doelgroepen uit Eindhoven en omgeving. Het is tevens een opstap naar grotere battles.

Doel van deze middag is een community experience voor alle stijlen (bv. Hiphop, House, Popping, Breaking, etc.). Naast een Q&A met onze judges en de battles wordt ook ruimte ingepland om met elkaar te jammen.
De eerste editie in juli 2022 was een goede start. Bereid je voor op een nog toffere 2e editie! Join us and bring your friends!

Kom je jammen, maar wil je ook meedoen aan een battle? Meld je dan uiterlijk 23 november aan door een berichtje te sturen naar info@stichtingurbaneindhoven.nl
Je ontvangt dan een aantal vragen, zodat we je alvast kunnen indelen in de juiste categorie.

De battles zijn verdeeld in 2 categorieën:
1. Rookies: Dansers met nog weinig tot vrijwel geen battle ervaring.
2. Locals: Ervaren dansers uit Eindhoven e.o. met battle ervaring.

Juryleden:
Nkosi Matondo
Michael Chang
Dennis de Graaf

Dj: Wing Mok

Locatie:
Area 51, Ketelhuisplein 18 in Eindhoven

Tickets:
Deelname aan deze middag kost € 7,50, als je je ticket uiterlijk 23 november (via Eventbrite) koopt. Daarna en aan de deur betaal je € 9,50.
Meedoen aan een battle is gratis, maar je hebt dus wel een ticket nodig.
And bring your friends! Voor supporters hebben we het Support Only ticket van € 2,50.

Dit event is een initiatief van Tony ‘Tonez’ Hooiveld en wordt o.a. mede mogelijk gemaakt door Area 51, die de ruimte ter beschikking stelt.