Urban Entrepreneur Day

Datum    : Zaterdag 25 september 2021
Tijd         : 13.00 – 17.00 uur
Locatie   : Area 51, Ketelhuisplein 18 te Eindhoven
Prijs        : € 12,50 (inclusief een drankje)

Op zaterdag 25 september organiseert UC MASTERS de
Urban Entrepreneur Day in het vernieuwde Area 51. Een dag waarop we met verschillende sessies en speeddates belangrijke facetten van het ondernemerschap van urban kunstenaars belichten.

• Alles over de fiscale en juridische context van jouw onderneming, als zzp’er maar ook als je een andere juridische status wilt onderzoeken (bv een stichting);
  • Je moet je financiën op orde houden. Wat zijn handige programma’s waarmee je met minimale inspanning maximaal resultaat kunt halen;
  • Wat is mijn werk eigenlijk waard? Hoe kom ik tot een redelijke kostprijs?
  • Hoe kan je optimaal gebruikmaken van de kansen die internet biedt; zichtbaarheid, branding, verkoop. Wat zijn de do’s and don’ts? Welke media kan je inzetten;
  • Praktische informatie over de algoritmes en het bereik en werking van de verschillende social media;
  • Je eigen marketing; Wat moet je op orde hebben om jouw werk te kunnen verkopen? Wie is je publiek, welke prijs kan je vragen en welke pr moet je voeren om jouw markt te veroveren;
  • Welke mogelijkheden zijn er om jouw werk te financieren? Denk aan fondsen, subsidieregelingen, maar ook aan sponsoring, mecenaat en crowdfunding;
  • Weet je voldoende over auteursrecht? Hoe bescherm je ideeën, wat is er wettelijk geregeld en wat moet je zelf regelen;
  • Hoe plan en organiseer je jezelf? Ben je meester over je workload en over je financiën?

Om deze vragen te beantwoorden nodigen wij top-kenners uit die met kleine presentaties en ruime mogelijkheid om vragen te stellen, jullie wegwijs maken en inspireren om je ondernemerschap professioneel aan te pakken. Aan het eind van de dag is er ruimschoots gelegenheid om te netwerken met deze professionals en met je collega’s.

🟩 Freek van Duijn (UC MASTERS) // Fondsenwerving
🟩 Luc Begas (Kunstloc Brabant) // Ondernemerschap (algemeen)
🟩 Yvonne Vetjens (Dohmen advocaten) // Auteursrecht
🟩 Mathias Sokolowski (Tax Supply) // Ondernemerschap (fiscaal & automatisering)
🟩 Ivo Kleine Schaars (Handstand) // Communicatie (online marketing)
🟩 Malique Mohamud (Concrete Blossom) // Communicatie (branding & positionering)

In de veronderstelling dat Corona ons toestaat om met circa 75 professionals deze dag mee te maken, vragen we je hierbij de datum in je agenda te zetten en ons te laten weten of je gaat komen.

Let op: er is dus een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Stuur een mail naar info@stichtingurbaneindhoven.nl en we reserveren alvast een toegangsticket voor je.